مسابقه عکس سلفی با شهدا برگزار می شود 

رضا اسکندری گفت: قصد داریم به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه عکس سلفی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.

 «رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس یکسری ویژه برنامه اجرا کند و در اولین اقدام مسجد و کانون متناسب با این هفته فضاسازی شد.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: مسابقه نامه ای به سردار دلها و دلنوشته خطاب به شهدای دفاع مقدس  ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شوند.


 وی افزود: همچنین قصد داریم مسابقه عکس سلفی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


اسکندری ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته است که با توجه به شرایط کرونایی به صورت خانگی و با حضور خانواده معظم شهدا در منازل آنها برگزار می‌شود.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است از فردا نمایشگاه آثار دفاع مقدس همراه با تصاویر شهدا برگزار شود.


وی اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم و همچنین غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.


اسکندری در خاتمه عنوان کرد: در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز قصد داریم طرح کمک مومنانه را با اولویت کمک به نیازمندان محله مسجد اجرا کنیم.

کد خبر 1096720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha