ایثارگری رزمندگان در عرصه دفاع مقدس الگوی فراملی است

شهبازی با تقدیر از ۱۵ هزار ایثارگر به پیشکسوت در البرز گفت: ایثارگری رزمندگان در عرصه دفاع مقدس الگوی فراملی است؛ الگویی که در قالب هدایت گری حضرت امام خمینی(ره) به ظهور نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» با حضور در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از پیشکسوتان این عرصه که سه شنبه ۳۰ شهریور در سالن نژاد فلاح کرج برگزار شد گفت: دوران دفاع مقدس که با ایثارگری و فداکاری رزمندگان و بسیجیان رقم خورد تجلی ارزش های دینی و ایمانی است.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز مفتخر به وجود شهدای والامقامی همچون شهید حسین فهمیده است؛ امروز تقدیر و تشکر از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: عملیات های ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از آرمان های دینی و ایمانی است که همواره هر یک از آن ها می تواند الگویی فراملی تلقی شود.

 

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی فرصت حضور شاخص جوانانی مانند حسن باقری است که به عنوان یک خبرنگاران در جریان دفاع مقدس به خوبی حضور پیدا کرد و با ذکاوت و هوشی که از خود نشان داد به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس عملیات های متعددی را به سرانجام رساند و در نهایت به مقام شهادت رسید. 

 

شهبازی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار دل ها در عرصه مدافعان حرم برگ زرین دیگری از حماسه آفرنی دوران دفاع مقدس را رقم زد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در عرصه دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و با وحدت کلمه و هدایت گری امام خمینی(ره) وحدت کلمه را با انسجام ملی به وجود آورد. 

 

 

 

 

کد خبر 1096788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha