عزت، سرافرازی و ماندگاری، هزینه ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود

به گفته آیت الله خاتمی، هزینه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رزمندگان در هشت سال جنگی تحمیلی، عزت، سرافرازی، سربلندی و ماندگاری بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس در حضور جمعی از مسئولان استان اظهار کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم چرا که مردم ایران با شروع جنگ تحمیلی برای حفط این انقلاب جان خود را فدا کردند.

 

آیت الله علی خاتمی به حضور اقشار مختلف مردم در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: مقاومت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح موجب عزت و سربلندی ایران شد.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است و برای پیروزی در این جنگ بایستی پیرو رهبری بود، افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام و ملت ایران در مقابل رژیم صدام، مقاومت و ایستادگی جانانه کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هزینه این مقاومت را عزت، سرافرازی، سربلندی و ماندگاری خواند و گفت: در این جنگ نابرابر رزمندگان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

 

آیت الله خاتمی به حمایت قدرت های شرق و غرب و بیش از ۴۰ کشور در این جنگ به لحاظ سیاسی، لجستیکی و مالی از رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: حضور رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ و پشتیبانی های ملت ایران مانع از این کار شد و نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

 

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه ۳۱ شهریور ماه ۵۷ سرزمین ایران از دریا، هوا و خشکی، مورد هجوم دشمن قرار گرفت، افزود: در سایه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و خون پاک شهدا، رژیم بعث عراق شکست خورد.

 

  

کد خبر 1096815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha