کارآفرینی در دانشگاه فنی و حرفه ای موجب رشد اقتصادی و کاهش بیکاری می شود

نقدی گفت: کارآفرینی در جهت ایجاد و افزایش مزیت های نسبی و رقابتی کسب و کارها،رشد اقتصادی،کاهش بیکاری و حل معضلات اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، «رضا نقدی» در حاشیه افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی ضمن هفته دفاع مقدس گفت: بي ترديد هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» كه به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمي است تا ملت سرافراز و غيور ايران اسلامي بار ديگر با مرور خاطرات و حماسه هاي سرداران دلير خود در جبهه هاي حق عليه باطل، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي شهدا، از رزمندگان، ايثارگران و يادگاران هشت سال جنگ تحميلي، تجليل و تكريم کنند.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با تأکید بر نقش ایثارگران به ویژه ایثارگران دانشگاه ها در پیشرفت های علمی کشور و هشت سال دفاع مقدس  ادامه داد: فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را باید بیش از پیش در جامعه تقویت کرد و به ویژه برای نسل جوان و دانشجو، این فرهنگ عظیم، گسترش داده شود.

 

وی با اشاره به افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان اظهارداشت: کارآفرینی به عنوان یک استراتژی ملی در جهت ایجاد و افزایش مزیت های نسبی و رقابتی کسب و کارها ، رشد اقتصادی ،کاهش بیکاری و حل معضلات اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

 

نقدی گفت: این مرکز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، شناسایی و توانمند سازی، ایجاد کسب و کار و خلق ارزش، تبدیل ایده به تولید و تجاری سازی دستاوردهای علمی راه اندازی شده است.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تصریح کرد: تنوع و خلاقیت در طرح های کارآفرینی و ارتباط گسترده صنعت با دانشگاه موجب گسترش بیش از پیش استان سمنان خواهد شد.

 

در راستای تربیت دانشجویانی با مهارت و آشنا به بازار کار، هدایت شغلی فارغ التحصیلان و گسترش ارتباط با صنعت و دانشگاه مراسم افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان بصورت رسمی  افتتاح شد.

کد خبر 1096937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha