واکسیناسیون تمام معلمان پیش از بازگشایی حضوری مدارس الزامی است

حقیقی با یادآوری اینکه برخی از معلمان تنها دُز اول واکسن را دریافت کرده اند، گفت: واکسیناسیون تمام معلمان پیش از بازگشایی حضوری مدارس الزامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان سه‌شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت ستاد بازگشایی مدارس در استان گفت: انتظار داریم در صورت بازگشایی مدارس، پروتکل های بهداشتی با درصد بسیار بالایی رعایت شود.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه برخی از معلمان تنها دُز اول واکسن را دریافت کرده اند، گفت: واکسینه شدن تمام معلمان پیش از بازگشایی حضوری مدارس الزامی است.

 

وی به فراخوان واکسینه شدن دانش آموزان 18 ساله اشاره کرد و گفت: به خانواده‌ها این اطمینان خاطر داده می شود که تا زمان فراهم شدن بستر لازم کلاس های درس حضوری نخواهد شد.

 

استاندار زنجان بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید آمادگی‌های محیطی علاوه‌ بر رعایت کامل پروتکل‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حقیقی با تاکید براینکه از روزهای آتی سرعت واکسیناسیون گروه‌های سنی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز آینده خبرهای خوبی به مردم داده خواهد شد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: بر اساس پروتکل‌های اعلامی معلمان، رانندگان سرویس‌ها، کادر اداری مدرسه و همه افراد کمتر از 30 سالی که با دانش‌آموزان ارتباط دارند، باید واکسینه شود.

 

محمدرضا صائینی با اشاره به اینکه در زنجان تاکنون ۴۰ درصد معلمان دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: برای افزایش سرعت واکسیناسیون معلمان، واکسیناتور وجود ندارد، ولی آموزش‌ و پرورش می‌تواند طی قراردادی واکسیناتورهایی را برای واکسیناسیون معلمان مورد استفاده قرار دهد.

 

کد خبر 1097127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha