تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کانون های مساجد در هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کانون های مساجد در هفته دفاع مقدس تبیین می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت کانون های مساجد در هفته دفاع مقدس تبیین می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه هایی مانند سنگرسازی، برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی مسابقات فرهنگی و سخنرانی اساتید و کارشناسان نسبت به تبیین این هفته تلاش می کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت شبکه سازی فرهنگی و جریان سازی هدفمند به منظور تقویت عناصر دینی در کانون فرهنگی هنری مسجد عنوان کرد: بسیاری از شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تربیت شده فرهنگ دینی مسجدی هستند.

 

وی اظهار کرد: زندگینامه شهداء دوران دفاع مقدس و ایثارگران انقلاب اسلامی نشان می دهد محور و مبنای فعالیت های مسجدی یکی از مقدمات حضور آنان در جریان دفاع مقدس است.

 

شکری ادامه داد: امام مسجد با هدایت گری و روشنگری ویژه همواره نسبت به تعالی باور و رشد ایمانی نیروهای مسجدی اقدام می کند و در این جریان شاهد ظهور نوجوانان و جوانانی هستیم که شاکله وجودی و معرفتی آنان برگرفته از معرفت و ایمان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، بیانگر ارزش های معرفتی و ایمانی است که به نوبه خود می تواند زمینه دستاوردهای کلان در عرصه جهاد و ایثار را تبیین کند.

 

 

 

 

کد خبر 1097137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha