فضاسازی محیطی مسجد جامع رجایی شهر با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شد

خسروجردی با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فضاسازی محیطی مسجد جامع رجایی شهر کرج با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شد.

« علیرضا خسروجردی» با تبریک هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ویژه برنامه های محوری کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج با هدف احیاء فرهنگ ایثار و شهادت در میان نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: توجه به آرمان های دینی و الهی یکی از شاخصه های دوران دفاع مقدس است که این مهم در مسجد شکل گرفت و می تواند ادامه داشته باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در راستای تقویت و باورهای برگرفته از قیام عاشورای حسینی در جریان فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: باور به مقام عالی جریان عاشورای حسینی زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم کرد.

 

وی اظهار کرد: فعالیت در عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد و حضور نیروهای نوجوان و جوان فرصت مناسبی به منظور بالا بردن ارزش های برگرفته از دوران دفاع مقدس است.

 

خسروجردی ادامه داد: وجود آرامگاه شهدای گمنام در مسجد جامع رجایی شهر یکی از جاذبه های مسجد است که هرساله به مناسبت هفته دفاع مقدس محیط این آرامگاه سنگربندی می شود و حال و هوای دفاع مقدس را پیدا می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آرامگاه شهدای گمنام در صحن مسجد جامع رجایی شهر کرج در جوار کانون فرهنگی هنری مسجد بنا نهاده شده است و روزانه میزبان بسیاری از نمازگزاران است.

 

 

کد خبر 1097154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha