مراسم «آبروی کوچه، افتخار محله» در شهر لاهرود برگزار می‌شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مراسم «آبروی کوچه ، افتخار محله» با محوریت شهید «علی کریملو» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر لاهرود برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم «آبروی کوچه، افتخار محله» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید «علی کریملو» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر لاهرود برگزار می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مراسم معنوی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف تجدید بیعت با ارزش ها و آرمان های شهیدان گرانقدر و تعظیم و سرتکریم فرود آوردن در برابر صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: سرهنگ عبدی جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود و مداح اهل بیت «سجاد جواد زاده» در رثای اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می پردازد.

 

اسبری اظهار داشت: این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و قرائت دکلمه و تجلیل از مادر شهید سرافراز از سایر برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تصریح کرد: این مراسم به همت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش لاهرود و با مشارکت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) روز پنج شنبه اول مهرماه سال جاری راس ساعت 11 صبح در محل حیاط منزل مادری آن شهید بزرگوار واقع در پایین تر از میدان امامزاده سید ابراهیم (ع)، محله معجز آباد برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: امت شهید پرور بخش لاهرود 140 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 1097176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha