معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد خوزستان شد

خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز در اولین سفر استانی خود جهت بررسی وضعیت و مشکلات حوزه زنان وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «انسیه خزعلی» عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور) در اولین سفر استانی خود وارد خوزستان شد و در فرودگاه بین المللی سردار شهید سلیمانی اهواز مورد استقبال معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مسئولان قرار گرفت.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده قرار است در این سفر در نشست‌ها و برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس و بررسی وضعیت و مشکلات زنان در خوزستان‌ شرکت و با برخی مسئولان استانی نیز دیدار کند.

 

وی به مدت ۲ روز میهمان خوزستانی‌ها خواهد بود و در اولین برنامه خود با حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار و سپس در جلسه بنیاد برکت و پس از آن نشستی با بانوان فعال و کارآفرین استان که در مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

 

شرکت در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه تزکیه ۱، بازدید از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی پردیس، شرکت در همایش اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از ۴۱ بانوی پیشکسوت دفاع مقدسی در قرارگاه کربلا، بازدید از کارگاه تولید ماسک ارمغان و بازدید از روستای گردشگری و صنایع دستی حمیدیه از برنامه‌های دومین روز از سفر دکتر خزعلی است.

 

کد خبر 1097476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha