امام جمعه هشتجین و فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) از دیدار امام جمعه هشجین به همراه فعالان این کانون و بسیجیان با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس امام جمعه شهر هشجین به همراه جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و بسیجیان پایگاه خواهران در منزل فرزند شهید عبدی حضور یافتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: همراهی امام جمعه شهر هشجین برکات بسیار سازنده ای به این برنامه معنوی بخشید و از حضور ایشان سپاسگزاریم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مدیون خانواده معظم شهدا هستند، افزود: تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این ایام یک وظیفه شرعی و عمومی است که با حضور فعالان کانون های مساجد این امر در شهر هشجین محقق شد.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: شهدا یک الگوی ماندگار برای نسل های آینده کشور هستند و اگر می خواهیم عزتمندانه زندگی کنیم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) یادآور شد: شهدا برای پاسداری از حریم انقلاب به پاخواستند و در دفاع جانانه دشمنان را خوار و ذلیل کردند و امروز نیز وظیفه نسل جوان است که با پاسداری از این حریم راه پرتداوم انقلاب را با شور و نشاط ادامه دهند.

 

نوروزی اذعان داشت: همه فعالان کانون های مساجد در هفته دفاع مقدس با حضور در منازل خانواده های معظم شهدا با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا پیمان خواهند بست تا راه آنها را ادامه دهند.

 

وی عنوان کرد: این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 1097682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha