دانش‌آموزان برای دست یافتن به قله‌های رفیع باید برنامه جامع داشته باشند

امام جمعه قروه گفت: دانش‌آموزان باید برای دست یافتن به قله‌های رفیع دانش و دانایی لازم است عزمی راسخ و برنامه‌هایی جامع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در مراسم نمادین جشن غنچه‌ها که در مدارس قروه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشت شور و نشاط به جامعه را به معلمان ایران اسلامی تبریک گفت.

 

وی یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: به همت جانفشانی جوانان غیور این مرز و بوم در دوران عزت آفرین هشت سال دفاع مقدس در برابر 50 کشور ایستادگی کردیم.

 

امام جمعه قروه با بیان این که علم قدرت آفرین است، به دانش‌آموزان توصیه کرد برای دست یافتن به قله‌های رفیع دانش و دانایی لازم است عزمی راسخ و برنامه‌هایی جامع داشته باشند.

 

رستمی اعتماد مردم به دستگاه تعلیم و تربیت را بسیار بالا و مثال زدنی ارزیابی کرد و گفت: معلمان امانتداران بسیار لایقی هستند و باید قدر اعتماد مردم و سرمایه های کشور را بدانند و قدر دوران خدمت به آینده سازان را بدانند.

 

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش قروه نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و قدردانی از اهتمام مدیر و عوامل اجرایی دبستان دخترانه طیبه به جهت همکاری در برگزاری این مراسم فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت را به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی تبریک گفت.

 

وی بعد کیفی و کمی آموزش را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در دوره آموزش ابتدیی شاکله اصلی شخصیت و فکر و رفتار دانش آموزان شکل می گیرد و والدین و معلمان باید حساسیت این دوره خطیر را بیش از پیش مد نظر داشته باشند.

 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت قروه هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تربیت انسانی تمام ساحتی دانست و بر لزوم تعامل بیش از پیش مدارس با والدین تاکید کرد.

 

همزمان با سراسر کشور؛با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، معاونان آموزشی و پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از والدین و دانش‌آموزان پایه اولی، زنگ جشن غنچه‌ها در مدارس قروه به صورت نمادین در دبستان دخترانه طیبه طنین انداز شد.

 

خواندن مقاله، اجرای سرود، قصه گویی با موضوع دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم نمادین بود.

کد خبر 1097713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha