تجلیل از شهدای «قطب آباد» به همت بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)»

اکبری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین غبار روبی و گلباران قبور شهدای «قطب آباد» به همت بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» برگزار شد.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های شهدا در دوران دفاع مقدس، اندک کاری است که می توانیم در برابر مجاهدت های آن عزیزان انجام دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» افزود: هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت مناسب برای این قدرشناسی ها بوده تا به شهدا و خانواده هاشان بگوییم همچنان یاد آنان را فراموش نکرده و رهرو آن مجاهدان راه خدا هستیم.

 

وی با گرامی داشت شهدای هشت سال دفاع مقدس به برگزاری آیین گل افشانی و غبارروبی قبور شهدا به همت کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» اشاره کرد و گفت: این آیین با حضور بچه های مسجد در گلزار شهدای شهر «قطب آباد» برگزار شد.

 

اکبری، تجلیل از آرمان های شهدای دفاع مقدس، بزرگداشت سلحشوری های آن از جان گذشتگان، توسعه فرهنگ شهید و شهادت، معرفی سیره و منش شهدا به نسل جوان و... را از جمله اهداف برگزاری این آیین عنوان کرد.

 

وی عنوان کرد: در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، با قرائت فاتحه به روح آن عزیزان و همچنین نثار گل بر قبور مطهرشان یاد و خاطره آن دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت گرامی داشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

 

اکبری در پایان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس و به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، برنامه های دیگری همچون برپایی نمایشگاه، راه اندازی موکب، برگزاری پیاده روی نمادین اربعین و... در این ایام برگزار می شود.

 

کد خبر 1098124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha