کلاس های درس حضوری برکات ویژه دارد

آیت الله حدائق گفت: کلاس درس حضوری دارای برکات ویژه است و گاهی تذکر یک استاد در کلاس درس مسیر هدایت یک طلبه را بسیار کوتاه تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (شنبه 3 مهر) در آئین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی جدید مرکز تخصصی «بنیاد مهدویت» شیراز گفت: کلاس درس حضوری دارای برکات ویژه است و موجب تهذیب، آموزش  و پژوهش استاد به شاگردان می شود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس ادامه داد: گاهی تذکر یک استاد در کلاس درس مسیر هدایت یک طلبه را بسیار کوتاه تر می کند و رسالت طلاب ما این است که تمام فعالیت آنها برای امام زمان (عج) باشد زیرا تمام کارها امروز در دست ایشان است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به آیه 32 سوره «توبه» بیان کرد: دشمنان دین تلاش می کنند تا نور خدا را به خاموشی بکشانند اما پروردگار چاره ای اندیشیده که نورش را تمام کند اگر چه کافران اراده خداوند را بر نمی تابند اما اراده خداوند این است.

وی افزود: طلاب و مبلغین دینی که توفیق سربازی امام زمان (عج) را دارند باید از هیچ تلاشی برای دفاع از آرمان های حق فروگذار نکنند.

آیت الله حدائق اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم ضمن توصیف نور، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) را از مصادیق نور بیان کرده است و برای رسیدن به آرامش در زندگی باید به این موارد توجه کرد.

وی تخلف از قوانین الهی را بی نظمی دانست و گفت: دشمنان با آثار نور مخالف اند و تلاش می کنند نور خداوند را به خاموشی برسانند اما پروردگار نور خود را روشن نگاه داشته و ما نیز باید به یقین برسیم که دین خداوند پیشروی دارد و خداوند حافظ دین و نگهبان آن است.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم به سه نفر از دانش پژوهان که حائز رتبه برتر در ترم اول شدند، هدایای ویژه اهدا شد.

کد خبر 1098251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha