ثبت تاریخچه شفاهی تئاتر دفاع مقدس

ثبت تاریخچه شفاهی تئاتر دفاع مقدس در مجموعه ۱۱ قسمتی «گزارش واقعه» عنوان برنامه‌ای است تصویری که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید می‌شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «گزارش واقعه» مجموعه‌ای ۱۱ قسمتی است که در مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به تهیه‌کنندگی علی عطایی آماده شده است و طبق برنامه از طریق پلتفرم‌هایی مثل تلویزیون و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد. این مجموعه به بیان تاریخچه شفاهی تئاتر دفاع مقدس اختصاص دارد.


در این برنامه سعید اسدی، ایوب آقاخانی، فارس باقری، امیرحسین شفیعی، سیدحسین فدای حسین، لیلی عاج، شهرام کرمی، کیومرث مرادی، رحیم نوروزی، حمید نیلی، سیروس همتی و… درباره حضور و آثار خود در حوزه تئاتر مقاومت و وضعیت فعلی و گذشته آن می‌گویند.


برنامه «گزارش واقعه» در قالب ویدئوکست و به شیوه مستندنگاری توسط احمد عرب‌سعیدی کارگردانی و تدوین شده است.


پرستاری مرد طلایی المپیک از زائران امام حسین در کربلا/ جواد فروغی مهمان «عشق بی‌پایان» شد.


برنامه تلویزیونی «عشق بی‌پایان» میزبان مدال‌آور کشورمان در المپیک 2020 در کربلا شده است. 


به گزارش ... برنامه تلویزیونی «عشق بی‌پایان» به مناسبت ایام اربعین حسینی از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. 


این برنامه به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلی و با اجرای محمدرضا حسینیان روی آنتن می‌رود و دل‌های عاشقان اباعبدالله را روانه موسم حماسی و باشکوه اربعین حسینی می‌کند. 


در دومین قسمت از این برنامه که امشب روی آنتن می‌رود، جواد فروغی تیرانداز برجسته کشورمان که در مسابقات المپیک 2020 توکیو مدال طلا کسب کرد، مهمان برنامه است. او که شغل اصلی‌اش پرستاری است، این روزها در کربلای معلی حضور دارد و پرستاری زائران کربلا را می‌کند. 


«عشق بی‌پایان» تهیه شده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری دفتر صداوسیمای ایران در بغداد بوده که از جمعه 2 مهرماه بعد از خبر 20:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 
 

کد خبر 1098477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha