طرح‌های گردشگری در کردستان افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری، چندطرح گردشگری در کردستان افتتاح می‌شود.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از افتتاح چند طرح گردشگری، برگزاری تور دوچرخه سواری و پاک‌سازی مناطق گردشگری به مناسبت روز و هفته‌جهانی گردشگری در استان خبر داد.

 

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فرش دست باف بیجار، بهره‌‌برداری از سایت پرنده‌نگری حاشیه دریاچه‌زریبار مریوان از جمله برنامه‌های این هفته در سطح استان است.

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: برگزاری مراسم ویژه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر هورامان تخت، پاکسازی منطقه نمونه گردشگری سراب کوثر با همکاری انجمن سبز سراب، اجرای تور دوچرخه سواری در مریوان و قروه از دیگر برنامه های روز و هفته جهانی گردشگری است.

 

 

وی با تشکر از همکاری بخش‌های خصوصی، انجمن و تشکل‌های مختلف استان عنوان کرد: برگزاری جشن برداشت انگور در دهگلان، پاکسازی غار کرفتو در دیواندره، فعال سازی دبیرخانه دائمی شهر ملی نساجی در آرمرده بانه و افتتاح اقامتگاه بومگردی در روستای کلانه برای هفته جهانی گردشگری در استان برنامه‌ریزی شده است.

 

 

گویلیان ضمن اشاره به لزوم رعایت حرمت ماههای محرم و صفر اضافه کرد: پاکسازی بخشی از حاشیه سد شهید کاظمی سقز، صعود به قله وزیر و... برنامه‌های دیگر این هفته در سطح استان کردستان است.

کد خبر 1098530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha