بیش از پنج هزار بسته معیشتی توسط ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز همزمان با هفته دفاع مقدس

علیپور گفت: بیش از پنج هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس توسط این ناحیه بین نیازمندان توزیع می شود و این بسته ها به همت حوزه های مقاومت پایگاه های بسیج تامین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدبهادر علیپور»، امروز (یکشنبه 4 مهر) در رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز گفت: ای رزمایش ها بر اساس فرمایش های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه «ثارالله (ع)» شیراز افزود: بیش از پنج هزار و 400 بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس توسط این ناحیه بین نیازمندان توزیع می شود و این بسته ها به همت حوزه های مقاومت پایگاه های بسیج تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 147 هزار و 852 بسته معیشتی توزیع شده است، تاکید کرد: این بسته ها در بین مناطق کمتر برخوردار و حواشی شهر شیراز توزیع شده است و کمک های مومنانه تا پایان بیماری کرونا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر بسته معیشتی که در ایام هفته دفاع مقدس امسال توزیع می شود، پنج میلیون ریال ارزش دارد، اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس یک هزار بسته لوازم التحریر و 20 عدد تبلت بین دانش آموزان نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند، تاکید کرد: در ادامه این هفته 70 نفر دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد هم آزاد می شوند.

وی از احداث هشت باب مسکن خبر داد و افزود: 19 منزل نیازمندان بازسازی شده است.

علیپور اظهار کرد: ویزیت رایگان، توزیع بیش از 152 سری جهیزیه، بیش از هفت هزار نفر ساعت آموزش و قربانی کردن 557 راس قربانی گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1098609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha