نقش تاثیرگذار آیت الله حسن زاده آملی در اتحاد مردم برای مبارزه با طاغوت

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه یکی از نکات بارز شخصیت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، مجاهدت و حضور مستمر در عرصه های مختلف بود گفت: این عالم وارسته نقش مهمی در اتحاد و همدلی مردم برای مبارزه با طاغوت را ایفا کرد.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگاری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حسن‌زاده آملی اظهار کرد: در حدیثی از معصومین داریم که اگر عالمی از دار دنیا فوت شد بزرگی این اتفاق را هیچ چیزی جبران نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان افزود: آیت‌الله حسن‌زاده آملی از جمله علمای بزرگ تشیع بود که در زمینه‌های مختلفی همچون فلسفه، عبودیت و معارف تخصص و تبحر داشت و همین امر باعث شده ایشان شخصیتی مثال زدنی برای همه مردم باشند.

 

وی با بیان اینکه این عالم ربانی در محضر بزرگانی همچون علامه طباطبایی (ره) کسب علم کرد ادامه داد: یکی از نکات بارز شخصیت این عالم وارسته مجاهدت و حضور مستمر در عرصه های مختلف بود و وی با نقش آفرینی و تاثیرگذاری بسیار نقش مهمی در اتحاد و همدلی مردم برای مبارزه با طاغوت را ایفا کرد.

 

حجت الاسلام رستگاری عروج ملکوتی این عالم مجتهد و پیرو ولایت را در ایام اربعین حسینی را از نکته های ارزشمندی برای این عالم دانست و تصریح کرد: هیچ لذتی بالاتر از آن نیست که انسان در روزهایی مهم به دیدار معبود خود بشتابد و قطعا ایام اربعین حسینی از جمله این روزها است.

 

کد خبر 1098814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha