‍ اصحاب رسانه عملکرد شهرداری ها را رصد کنند/ شهرداری امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی را سرلوحه کار قرار دهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: اصحاب رسانه عملکرد شهرداری ها را رصد کرده و به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در جلسه شورای معاونین شهرداری قرچک که با حضور علیرضا طاهری نسب مدیرکل  دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، محسن خرمی شریف شهردار، معاونین، مدیران مناطق و اداری مدیریت شهری، با عرض تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان دشت نینوا، حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: امروز به صورت رسمی توسط دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حکم انتصاب شهردار قرچک اعطا شد و از امروز محسن خرمی شریف مسئولیت سنگینی بر دوش دارد تا در کنار همکاران به مردم خدمت کند.
وی با تقدیر از اقدامات خوب شهردار قرچک در حوزه های مختلف، افزود: جلب مشارکت، نظارت بر حوزه شهرسازی و حوزه فنی، اطلاع رسانی نقشه جامع به شهروندان، بهنگام بودن خدمات در همه حوزه ها، متفاوت بودن خدمت رسانی و بروزرسانی خدمت رسانی را از اهم اقدامات شهردار و مجموعه شهرداری عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه خدمت صادقانه، عدالت محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری بایستی در تمامی فعالیت های شهرداری مورد توجه و تاکید قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری بایستی با امیدآفرینی برای شهروندان، ایجاد نشاط اجتماعی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.
چراغعلی در پایان با بیان اینکه رسانه ها عملکرد شهرداری ها را رصد کرده و به اطلاع مردم برسانند، از  شهردار قرچک خواست، اقدامات مدیریت شهری را در اختیار رسانه ها جهت اطلاع رسانی قرار دهد تا عملکرد شهرداری را مردم به صورت شفاف مشاهده کنند. نشست خبری به صورت فصلی با اصحاب رسانه نیز به صورت مستمر انجام شود.
گفتنی است، صبح امروز، حکم انتصاب محسن خرمی شریف به عنوان شهردار قرچک توسط معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

کد خبر 1099079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha