مدیریت بازگشت زوار در مرز مهران تحت فرماندهی واحد انجام می شود

کرمی با بیان اینکه جلو گیری از جزیره ای عمل کردن، تمام اقدامات در زمینه اربعین با هماهنگی ستاد و قرارگاه اربعین مرز مهران دنبال شود، گفت: راهی کردن زوار اربعین حسینی در برگشت از مرز مهران مهم ترین موضوع مورد توجه مسئولان است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون استاندار و رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران، صبح امروز(۵ مهر) در نشست ستاد اربعین که در پایانه مرزی مهران با موضوع حمل و نقل زائران  با حضور سرهنگ امیدوار، رئیس پلیس راه کشور، بر آمادگی بیش از پیش مجموعه اعضای ستاد و کمیته‌ای زیر مجموعه تاکید کرد.

 

« احمد کرمی» یادآور شد: همه بایستی تمام سعی و تلاش خود را برای انتقال مطلوب زائرین از مرز مهران به داخل کشور به کار گیرند و باید مدیریت بازگشت زوار در مرز مهران تحت فرماندهی واحد انجام می شود.

 

وی افزود:برای نظم بخشیدن به برنامه و جلو گیری از جزیره ای عمل کردن، تمام اقدامات در زمینه اربعین با هماهنگی ستاد و قرارگاه  اربعین مرز  مهران دنبال شود و در این راستا مسئولین کمیته ها مسئولیت امورات محوله را به عهده خواهند داشت و در صورت قصور باید پاسخگو باشند.

 

کرمی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین کشور مرز بین المللی مهران به عنوان تنها مرز رسمی کشور برای بازگشت زوار در اربعین امسال در نظر گرفته شده است، یادآور شد: اجرای برنامه های بهداشتی، انجام تست کرونا و حمل و نقل سریع زوار اربعین حسینی از مرز مهران به مقاصد خود مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

 

گفتنی است، در این نشست برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته حمل و نقل در خصوص نحوه خدمت‌ رسانی مطلوب به زوار در زمان بازگشت،تامین اتوبوس، اقدامات پلیس راه برای کنترل و تسهیل ترافیک ویژه، حضور میدانی مسئولین و تیم های عملیاتی  به صورت شبانه روزی در مرز، تامین آب زوار و‌ رانندگان توسط قرارگاه آب مرز، تامین و‌توزیع ماسک در زمان بازگشت زوار، اطلاع رسانی مناسب برای هدایت زائرین به ناوگان حمل و نقل و دستگاه های امدادی وخدماتی از جمله موضعات مورد بحث در این نشست بود.

 

 

 

کد خبر 1099238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha