برگزاری ۲ مسابقه مختلف پیرامون دفاع مقدس و اربعین حسینی در فضای مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

سهرابی گفت: ۲ مسابقه مختلف پیرامون دفاع مقدس و اربعین حسینی در فضای مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به اجرا خواهیم رساند.

«صابر سهرابی»، با اشاره به اینکه برنامه های مختلف ویژه ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: شب گذشته 10 گروه نمایشی در محوطه تالار «حافظ» شیراز در راستای گرامیداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس به اجرای نمایش های خیابانی پرداختند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که این برنامه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی فارس شکل گرفته است و 2 گروه از این گروه ها به اجرای نمایش پیرامون دفاع مقدس پرداختند، افزود: مابقی آثار در خصوص اربعین حسینی به صورت تعزیه و پرده خوانی به اجرا در آمد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه سوگواره عکس با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه به اجرا رساندیم و رونمایی از 60 اثر کتاب دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را شاهد بودیم و همچنین شب شعر «قاب ارغوان» در سعدیه شیراز برگزار شد، گفت: 2 مسابقه مختلف پیرامون دفاع مقدس و اربعین حسینی در فضای مجازی به اجرا خواهیم رساند.

کد خبر 1099242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha