قیام امام حسین (ع)  طلیعه ای برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی بود

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه طرف دیگر امام حسین (ع)، جبهه باطل قرار داشت افزود: قیام امام حسین (ع) طلیعه ای برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «ابوالفضل احمدی» در وبینار تخصصی اربعین حسینی از سلسله وبینارهای اربعین کشوری که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، با بیان اینکه طرف دیگر امام حسین(ع)، جبهه باطل قرار داشت اظهار داشت: قیام امام حسین (ع)  طلیعه ای برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی بود.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرکز فتنه علیه اسلام ناب محمدی با حضور اهل بیت امام حسین (ع) متلاشی شد.

 

وی افزود: شام پایگاهی برای ترویج نام اهل بیت (ع) شد و امروز بعد از نزدیک به ۱۴۰۰ سال همان شام قبلی و سوریه فعلی خط مقدم جبهه مقاومت شده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه از اربعین حسینی می فهمیم که مقاومت جواب می دهد، افزود: اربعین یعنی اینکه بصیرت جواب می دهد و اربعین پیروزی خون بر شمشیر است.

 

وی افزود: جبهه حق خون خود را دادند تا مردم را از جهالت در اندشه و جهالت در عمل نجات دهند و مردم را از سرگردانی و تحیر نجات دهند و هدف اصلی قسام امام حسین(ع) همین است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرف دیگر امام حسین(ع)، جبهه باطل قرار داشت افزود: قیام امام حسین (ع)  طلیعه ای برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی بود.

 

کد خبر 1099343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha