هشدار نسبت به تبدیل مسجدالاقصی به پادگان نظامی صهیونیست ها

مدیر مسجدالاقصی پس از حمله شهرک نشینان به این مسجد تاکید کرد که صهیونیست ها، مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل «آناتولی»، صدها نفر از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (5 مهر ماه) با حمایت شدید نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: 626 شهرک نشین در قالب گروه های مختلف از سمت باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند و آیین تلمودی به جای آوردند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: اشغالگران اطراف مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کردند و یکی از شهرک نشینان پرچم اسرائیل را در مسجدالاقصی بالا برد و پلیس صهیونیستی کارت های شناسایی نمازگزاران را با دقت بازرسی کرد.

 

همزمان با این اقدام، پلیس صهیونیستی یک جوان فلسطینی را که در حیاط مسجدالاقصی بازداشت کرد و مدعی شد که وی در مسیر شهرک نشینان نماز خوانده است.

 

عزام الخطیب، مدیر مسجدالاقصی گفت: پلیس صهیونیستی مسجد الاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کرده بود و این درحالی است که تعداد شهرک نشینانی که به مسجدالاقصی وارد شد، زیاد شده بود.

 

وی تاکید کرد: مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و هیچ کس حق تقسیم و شراکت در آن را ندارد و اینگونه حملات مردود است.

 

بنابراین گزارش، حضور شهرک نشینان به مسجدالاقصی به بهانه اعیاد یهودی طی روزهای گذشته افزایش یافته است و وزارت امور قدس نسبت به اقدامات سلطه گرانه رژیم صهیونیستی در تغییر وضعیت تاریخی مسجدالاقصی هشدار داده است.

کد خبر 1099482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha