مسجدی بودن شاخصه ممتاز شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس است

مقدم با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس گفت: مسجدی بودن شاخصه ممتاز شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

« ناصر مقدم» در خصوص نقش محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان تبیین ارزش های دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان فعالیت شبکه سازی در قالب زیست مومنانه فعالیت های شاخصی در زمینه جریان سازی برنامه های فرهنگی و هنری دارند. 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از روزهای مهم در خصوص تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت است که متناسب با اهمیت آن نشست های تبیینی و تشریحی برگزار می گردد.

 

به گفته وی، مساجد در جریان کارکردهای فرهنگی، آموزشی و نظامی با هدایت و رهبری امام مسجد به عنوان مدیر مسجد نقش ویژه ای در حماسه آفرینی سال های دفاع مقدس داشته اند.

 

وی اظهار کرد: مسجدی بودن یکی از شاخص ها و ویژگی های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، که براساس آن بسیاری از مولفه های ایمانی و الهی در وجود آنان تقویت می شد و در مسیر شبکه سازی جریان فرهنگی قرار می گرفتند.

 

مقدم بیان کرد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد با آگاهی از ظرفیت های ویژه همواره در جریان شبکه سازی فرهنگی هنری و برنامه ریزی به منظور برپایی مناسبت های ملی و دینی نقش ویژه ای دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برپایی شب شعر خاطره، دیدار و تکریم خانواده شهداء در قالب طرح سه شنبه های تکریم و گلباران و عطرافشانی قبور شهداء نسبت به برپایی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس اهتمام دارند.

 

 

 

کد خبر 1099503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha