دفاع مقدس ریشه در جان ملت ایران دارد

فتایی با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: دفاع مقدس و ارزش های والای چون ایثار و گذشت ریشه در جان ملت ایران و امت اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز در آیین گشایش نمایشگاه عکس « شاهدان همیشه زنده » به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنانی گفت: دفاع مقدس، نهال نوپای انقلاب اسلامی را به درختی تناور مبدل ساخت که ریشه در جان ملت ایران و مردم سایر ملت های اسلامی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استفاده از ابزار هنر برای انتقال مفاهیم والا افزود: هنر تاثیرگذارترین رسانه برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت ضامن پویایی انقلاب اسلامی می‌باشد و در این میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ باید خود را با افتخار مروج این فرهنگ غنی بدانند.

 

فتایی افزود: در ۲ سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته و عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، قطعاً تعریف درستی از ایثار، شهادت و مقاومت را به نوجوانان، جوانان و نسل پس از دفاع مقدس ارائه نماید.

 

 گفتنی است، نمایشگاه عکس « شاهدان همیشه زنده » در برگیرنده ۵۵ عکس از محمد رضا شماعی، روزنامه نگار لرستانی است که به همت معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برپا گردیده است.

کد خبر 1099550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha