اهدای ۱۱ نسخه کتاب به مجموعه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر

آخشیک گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۱ نسخه کتاب به مجموعه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر اهدا شد

«سید مهدی آخشیک»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس  ۱۱ نسخه کتاب ارزشمند"حماسه های نامداران گمنام"تالیف سردار رضا میرزایی توسط مولف به مجموعه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر افزود:این کتاب حاصل پانزده سال تلاش این سردار و رزمنده مخلص دفاع مقدس بوده که مجموعه ای بسیار کامل و در بردارنده جزئیات،حوادث و همه  رویداهای دفاع مقدس است.

آخشیک افزود: به زودی علاقمندان میتوانند این کتاب ارزشمند را از کتابخانه های عمومی شهرستان تهیه و مطالعه نمایند.

 وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه"تنها،نترس،غیر مسلح" به مناسبت  گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و  افزود:این برنامه با محوریت شهید خلبان محمدرضا نوروزی با حضور سرتیپ دوم  خلبان امیر فرج الله فرسیابی برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر اظهار داشت:در این برنامه که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد

 وی گفت: در این برنامه سرتیپ دوم خلبان فرسیابی  به معرفی زندگینامه و شخصیت شهید محمدرضا نوروزی از خلبانان گردان۱۱شناسایی تاکتیکی پرداخته و ضمن بیان خاطراتی از ایشان اعم از دوره های آموزشی در ایالات متحده و سپس دوران پرافتخار دفاع مقدس به تبیین نقش اثرگذار این شهید عزیز در عملیات های مختلف و شناسایی مراکز حساس نظامی رژیم بعث در عمق خاک عراق پرداختند. 

وی همچنین به نشست روایتگری دفاع مقدس  اشاره کرد و گفت: همه ساله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضرورت یادآوری حماسه های ماندگار رزمندگان غیور ایران اسلامی برای نسلهای حال و آینده بیشتر احساس می شود از این رو و به بهانه چهل و چند بار تجدید چاپ کتاب"حماسه های نامداران گمنام" با دعوت از مولف این کتاب سردار رضا میرزایی از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس مخاطبان صفحه اینستاگرام اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر میزبان روایتهای مستند یکی از نقش آفرینان این عرصه مقدس بودند.

آخشیک گفت: سردار میرزایی در این نشست با اشاره به پانزده سال تلاش در جمع آوری دستنوشته های شخصی و تالیف کتاب ارزشمند "حماسه های نامداران گمنام" این کتاب را مجموعه ای بسیار کامل در مورد دفاع مقدس ایران اسلامی معرفی کرد .

وی افزود: ،کتابی که چندین بار تجدید چاپ شده و در چاپهای اخیر این کتاب وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره)نیز به کتاب افزوده شده است.

کد خبر 1099610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha