خدمات دهی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س)ملایر به زائران اربعین

زمانی گفت: با توجه به بازگشت زائرین اربعین خدمات دهی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س)ملایر به زائران انجام می شود.

«حمید زمانی»  در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان در ملایر گفت: موکب حضرت زهرا(س)در مکان آرامستان بهشت هاجر با توجه به برگشت زائرین اربعین از طریق مرز زمینی مهرانپذیرای زائران در خروجی شهر ملایر است.

 

مسئول موکب حضرت فاطمه الزهرا(س)ملایر افزود:  لذا با هماهنگی ستاد اربعین شهرستان وستاد مبارزه با کرونا موکب را در محل همیشگی یعنی ورودی بهشت هاجر راه اندازی کردیم.

زمانی گفت:موکب فاطمه الزهرا(س)علاوه بر پذیرائی از زائران سیدالشهدا(ع)درزمینه تهیه بسته های معیشتی وملزومات بهداشتی(نذرنفس)فعال است.

وی با اشاره به استقرار شعبه ای از موکب در میدان امامزاده عبدالله ملایر در روز اربعین جهت پذیرایی از جاماندگان اربعین گفت:از همشهریان عزیز تقاضا داریم که رعایت پروتکلهای بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

حمید زمانی، با اشاره به اینکه موکب فاطمةالزهرا ملایر خدمات دهی خود را تنها محدود به ایام اربعین نکرده و در مقاطع و شرایط مختلف اقدام به خدمات‌دهی بخصوص به نیازمندان دارد، گفت: پس از شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز کشور به ماسک و الکل نیز تولید این دو محصول در موکب فاطمه‌الزهرا (س) ملایر آغاز شد.

 

مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) ملایر با اشاره به خدمات این موکب از اربعین سال گذشته تاکنون افزود: از اربعین سال گذشته تاکنون تعداد یک هزار و ۷۴۲ بسته معیشتی در سه نوبت از سوی خیران و نیکوکاران تهیه و به همت موکب فاطمه الزهرای ملایر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

زمانی اهدا  ۵۰۰ متر موکت  و پوشاک گرم به خانواده‌های نیازمند، تعدادی لوازم التحریر و ۶۲ عدد تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند، تجهیز بخشی از گرمخانه ملایر و اهدای تجهیزات، مواد غذایی، قند و چایی و غذای گرم به گرمخانه که زیر نظر شهرداری ملایر است نیز از دیگر اقدامات انجام شده در موکب از اربعین سال گذشته تاکنون برشمرد و یادآور شد: تهیه و توزیع یک میلیون ۲۴۰ هزار عدد ماسک و ۴۳۲ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده در بین مردم به صورت رایگان از دیگر اقدامات این موکب بوده است.

 

وی  گفت: در مجموع یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در زمینه تهیه بسته معیشتی، ماسک و الکل، پوشاک، تبلت و لوازم‌التحریر و مواد غذایی و گرمخانه هزینه شده که همه آن از سوی خیران و نیکوکاران و نذورات بوده است.

 

وی با  بیان اینکه این موکب سال‌های گذشته در حوزه خدمات‌رسانی به مردم در بحران‌های مختلف کشور در مناطق سیل زده و زلزله زده حضور داشته و به مردم خدمات داده است گفت: امسال نیز در وضعیت آب‌رسانی به سیستان و همچنین تهیه لباس و پوشاک در مناطق محروم در تایباد مشهد خدمات لازم از سوی موکب ارائه شده است.

کد خبر 1099620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha