چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در طبس اجرا شد

چهاردهمین مرحله از رزمایش های کمک‌های مومنانه در طبس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۱۵ میلیون تومان با هدف کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه امروز (6 مهر) با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه، رئیس کمیته امداد و سایر مسئولان شهرستان طبس برگزار شد.

 

سرهنگ «علی خبازی» فرمانده سپاه طبس در این مراسم اظهار داشت: امروز چهاردهمین مرحله از سری رزمایش های کمک‌های مومنانه در طبس با هزینه‌ای بالغ بر 815 میلیون تومان جهت کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون چهارده مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان طبس برگزار شده است، افزود: به طور میانگین در هر مرحله یک میلیارد تومان آورده شهرستان بوده است که توسط ادارات، نهادهای مختلف و خیرین پرداخت شده است.

 

فرمانده سپاه طبس در ادامه بیان کرد: در این مرحله تعداد ۲ سری جهیزیه، یک هزار و 400 بسته‌معیشتی، یک هزار و 700بسته لوازم تحریر و ۱۰۰ جفت کفش تهیه و بسته بندی شده است و بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

سرهنگ خبازی در پایان گفت: در این مرحله مجتمع معادن زغال سنگ شهرستان طبس، معاونت اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان، بنیاد برکت، موسسه خیریه فاطمه الزهرا، پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین مشارکت داشته‌اند.

 

 

 

کد خبر 1099648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha