تجمّع عزاداری «عاشقان اربعین» در آران و بیدگل برگزار شد

همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، تجمع سوگواران و جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «عاشقان اربعین» در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، تجمع سوگواران و جاماندگان اربعین حسینی با عنوان «عاشقان اربعین» در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی با پای پیاده از سه مسیر میدان سپاه، میدان ولی عصر(ع) و میدان ۱۵ خرداد آران و بیدگل به عزاداران در میدان امام حسن(ع) ملحق شده و در قالب یک دسته واحد به سمت حرم مظهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) حرکت کردند.

اجرای گروه سرود لیله الرغایب، مدیحه سرایی و نوحه خوانی مادحین اهل بیت(ع) در طول مسیر از جمله برنامه های مسیر حرکت عزاداران حسینی بود. همچنین این کاروان با ایجاد موکب هایی در طول مسیر، از عزاداران پذیرایی کردند.

 

سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و جاماندگان اربعین سپس در آستان  مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) مراسم ویژه عزاداری را برپا کردند.

 

این کاروان که با هماهنگی و همکاری حوزه های مقاومت بسیج امیرالمومنین و کوثر، شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل و شهرداری ناحیه یک برگزار شد.

کد خبر 1099663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha