بیش از ۶ هزار دوز واکسن به کارکنان بخش گردشگری فارس تزریق شده است

محسن نژاد گفت: بیش از ۶ هزار دوز واکسن به کارکنان بخش گردشگری فارس تزریق شده است و با اجرای واکسیناسیون گردشگری فعال می شود و امیدوارم بتوانیم میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (سه شنبه 6 مهر) در جمع خبرنگاران در این 2 سال بیشترین آسیب را بخش گردشگری دید، گفت: بیش از 6 هزار دوز واکسن به کارکنان بخش گردشگری فارس تزریق شده است و با اجرای واکسیناسیون گردشگری فعال می شود و امیدوارم بتوانیم میزبان گردشگران مختلف داخلی و خارجی باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با یادآوری این مطلب که دبیرخانه رویدادهای گردشگری برای ساماندهی تاریخ برگزاری رویدادها برپا شده است، افزود: تخفیف های 20 تا 50 درصد برای هتل ها اعمال می شود.

وی افزود: ویژه برنامه ای در باغ «دلگشا» با حضور مسئولین ارشد وزارت میراث فرهنگی برگزار خواهد شد و امسال از بخش های گردشگری که چراغ کار خود را در دوران کرونا روشن نگه داشتند، تجلیل می شود.

محسن نژاد اضافه کرد: بانک ها بدعمل کردند و بخشودگی مالیاتی نصیب بخش گردشگری نشد، حمایت ها خوب بود ولی در اجرا به خوبی اجرا نشده است.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون توجه به راهنمایان گردشگری هم گفت: 200 نفر از راهنمایان گردشگری در فارس بیمه شدند که با تزریق دوز دوم واکسن زمینه برای ایجاد انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان فراهم می شود و تاکنون تمامی راهنمایان گردشگری واکسن دریافت کرده اند.

کد خبر 1099703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha