۷۰درصد اعتبارات تخصیص یافته ورزشی دهلران محقق شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: امسال برای ورزش شهرستان دهلران ۷۵۰میلیارد ریال اختصاص یافته است که تاکنون ۷۰درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری» در جلسه  مسئولان هيئت هاي ورزشي و جمعي از مربيان و ورزشكاران دهلران که با حضور نماینده مردم درر مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این میزان اعتبار  برای تعمیر و تجهیز سالنهای ورزشی شهرستان دهلران از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته که نسبط به سال گذشته شاهد افزایش 200برابری آن هستیم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران یادآور شد: شهرستان دهلران دارای استعدادهای مستعد در رشته های مختلف قهرمانی در سطح کشور و حتی جهان است.

 

وی به موفقیت جواد فروغی در المپیک اشاره کرد و گفت: استعداد های بالقوه در رشته های مختلف ورزشی وجود دارد که مدال قهرمانی در کشور  کسب کرده اند که نیاز به توجه ویژه دارند.

 

عسگری گفت: تسریع در تکمیل استخرهای شنا دهلران و  موسیان، احداث زمین چمن دوم دهلران توجه به تجهیز اماکن ورزشی از مهترین خواسته های ورزشکاران شهرستان دهلران است.

 

مدير اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران گفت: کمبود امکانات و فضای ورزشی مهترین مشکلات ورزش دهلران است.

 

غلامرضا شامحمدي گفت: توجه به بودجه هاي عمراني و وسايل گرم كننده و خنك كننده براي سالن هاي ورزشي و حمايت از ورزشكاران براي حضور در مسابقات ملي و بين المللي و اسپانسر براي ورزش  از جمله موضوعات مهمی است که باید برای آنها چاره اندیشی شود.


با اشاره به يك هزار و 500 ورزشكار سازمان يافته در رشته هاي مختلف ورزشي اين شهرستان، گفت: 30هيئت ورزشي در شهرستان دهلران فعال است.

کد خبر 1099853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha