رزمندگان و ایثارگران بهزیستی آستارا تجلیل شدند

رزمندگان و ایثارگران بازنشسته و شاغل اداره بهزیستی آستارا به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز(چهارشنبه، ۷ مهر) از رزمندگان و ایثارگران بازنشسته و شاغل اداره بهزیستی این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

 

«نسرین معصومی» در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را گرامیداشت و افزود: همه ما مدیون خون شهدا و رشادت‌های آنان و رزمندگانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به میدان مبارزه با رژیم بعثی و همدستانش رفتند.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان‌اینکه یادآوری خاطرات و ایثارگری‌های کسانی که از خاک و مملکت خود دفاع کردند و مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند هیچ وقت فراموش نمی‌شود، گفت: باید راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را با تمام توان ادامه دهیم و و در حفظ و احیای فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس کوشا باشیم.

 

وی تقدیر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا را کمترین کار ممکن برای پاسداشت خدمات آنها به کشور دانست و تصریح‌کرد: اینک وظیفه ماست که جوانان کشورمان را با فرهنگ آزادگی و مردانگی بیشتر آشنا کنیم.

 

معصومی با اشاره به اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و شکل آن از جنگ سخت به نرم تغییر یافته است، خاطرنشان‌کرد: برای حفظ این ارزش‌ها باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از رزمندگان و ایثارگران بازنشسته و شاغل بهزیستی شهرستان آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1100047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha