جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار تفکر رحمانی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار تفکر رحمانی است و به عنوان مرکز مقاومت در جهان شناخته شده است و ایستادگی و مقاومت مردم و فرزندان این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در جنگ 8 ساله که به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران معروف است؛ جمهوری اسلامی ایران جانانه ایستاد و آن را دفاع مقدس نامید چرا که فرزندان ما جانانه دفاع کردند و خدایی بودن دفاع ما آن را مقدس کرده است.

 

امام جمعه نکا افزود: استکبار جهانی به بهانه و هدف مبارزه با تروریسم جنایت های مختلفی را در خاورمیانه انجام داد و در همه این موارد هدف شان نابودی اریان و ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد:همه هفته ها برای ما مقدس است چرا که همه روزها دشمنان در حال تهاجم و ما در حال دفاع هستیم و به اعتبار میهن و وطن اسلامی خود جانانه ایستاده ایم و از کیان این نظام دفاع می کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: استکبار پرچمدار شیطان و جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار تفکر رحمانی است و به عنوان مرکز مقاومت در جهان شناخته شده است و ایستادگی و مقاومت مردم و فرزندان این مرز و بوم در 8 سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: پایگاه های مقاومت بسیج ما، مکانی مناسب برای پرورش نیروهای جوان انقلابی است و لذا باید این پایگاه ها به درستی حفظ شود و دست اندرکاران مردم را به ادب، اخلاق نیک و عمل صالحجذب کنند و در جذب نیروهای انقلابی تلاش شود.

کد خبر 1100057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha