توطئه هاي دشمنان با خود گذشتگي شهدا و ايثارگران نقش برآب شد

مهدیان گفت: از خود گذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام ، قرآن و ميهن اسلامي ، توانست توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «رضا مهديان» در ديدار با خانواده شهيدان ميرکريمي در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در شاهرود ، شهدا و ايثارگران را مايه عظمت و اقتدار نظام عنوان کردوگفت: حفظ و حراست از ارزشهاي انقلاب اسلامي از اهداف و آرمانهاي بلند شهدا است و امروز قشرهاي مختلف مردم بايد براي تحقق اهداف شهدا تلاشي مضاعف داشته باشند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي سه شنبه هاي تکريم توسط کانون هاي مساجد، افزود: تکريم و سرکشي از خانواده شهدا وظيفه همه ما بوده و بايد به فرهنگي در بين مسئولان تبديل شده و نهادينه شود .

 

وي شهدا را به عنوان طلايه‌داران و پرچمداران راستين عرصه‌هاي عشق و معرفت معرفي کرد و تصريح کرد: تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران سبب عزت و پالايش روح انسان مي‌شود.

 

مهديان در ادامه با بيان اينکه اولويت ما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامي تکريم خانواده معزز شهداست، بيان کرد: تلاش کرده ايم در فرهنگ و ارشاد اسلامي با زبان فرهنگ وهنر رشادت هاي  وايثارگران را بازگو کنيم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بيان اينكه جايگاه شهدا و ايثارگران جايگاه اقتدار انقلاب است، افزود: مجاهدت و رشادت اين عزيزان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و ميهن اسلامي نماد اين اقتدار و جايگاه است .‌‌

 

وي خاطرنشان كرد: فرهنگ شهادت طلبي ملت ايران موج اسلام خواهي و عزت را در جهان به ارمغان آورده است.

 

‌‌مهدیان تأكيد كرد: حماسه ايثارگري شهدا و ايثارگران بايد نسل به نسل به جوانان تبيين شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: اگر امروز کشور ایران با آزادگی و سربلندی و پیشرف روزافزون گام برمی دارد از جان فشانی های  شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنها در هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کردند ونگذاشتند دشمن  میهن عزیزمان را اشغال نماید.

 

وی با اشاره به اينکه خانواده شهدا افتخار هر منطقه هستند وما مسئولان به اين موضوع افتخار مي‌کنيم،گفت:ديدار با خانواده معزز شهدا روحيه خدمت‌رساني را در مسئولان چندين برابر کرده و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.

 

کد خبر 1100225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha