مسابقات شطرنج کانونهای مساجد زرندیه برگزارشد

مسابقات شطرنج کانونهای مساجد با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه برگزار شد.

«علیرضا اهلی» از برگزاری یکدوره مسابقات شطرنج یادواره شهدای هفته دفاع مقدس در بین اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات روز چهارشنبه هفتم مهرماه سال جاری در محل کانون فرهنگی هنری عصر ظهور مامونیه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عصر ظهور مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مامونیه افزود: این دوره از مسابقات که جهت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، با استقبال خوب اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روبرو شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات آقایان امین کاملی، مهدی شارق و محمد صالح احمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عصر ظهور مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مامونیه اضافه کرد: در پایان طی مراسمی با اهداء لوح و هدایایی از برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر شد.

 

اهلی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد با فرهنگ ایثار و شهادت و دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانست.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار شد، ادامه داد: امید است با برگزاری این برنامه ها بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ولایتمداری و ولایتپذیری برداریم.

کد خبر 1100391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha