سینما «گلشن» و «عمیق» میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سینما «گلشن» و سینما « عمیق» در شهرستان بجنورد میزبان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در استان شد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 16 تا 20 مهرماه در سینما عمیق و گلشن بجنورد برگزار می شود، اظهارکرد: اسامی فیلم ها، سانس ها و نحوه حضور علاقه مندان با توجه به شرایط کرونایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

 

در راستای ترویج عدالت فرهنگی در سطح کشور و همچنین موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، دبیرخانۀ جشنواره می‌تواند فیلم‌های این رویداد فرهنگی را بنا به تقاضای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هریک از استان‏‌های متقاضی، اکران کند.

کد خبر 1100407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha