با واکسیناسیون ۶۰ درصدی انقلاب بهداشتی صورت گرفت

عین اللهی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون و ورود ۵۲ میلیون دز واکسن به کشور تصریح کرد: ۶۲ درصد مردم کشور در مقابل کرونا واکسینه شدند که قبل از این دوران فقط ۵ میلیون دز واکسن وارد شده بود و این یک انقلاب بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز جمعه (۹ مهر) «بهرام عین اللهی» گفت: رئیس جمهور محترم کار خود را از مناطق محروم آغاز کرده و ما در دومین سفر به مناطق محروم به این استان سفر کردیم که این بیانگر توجه ویژه به محرومیت زدایی است.

 

وزیر بهداشت تاکید کرد: ما از این محرومیت متأسف هستیم و امید داریم به کمک هم بتوانیم این موانع را بر طرف و  مشکلات را هرچه زود رفع نماییم.

 

 وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون و ورود 52 میلیون دز واکسن به کشور تصریح کرد: ۶۲ درصد مردم کشور در مقابل کرونا واکسینه شدند که قبل از این دوران فقط ۵ میلیون دز واکسن وارد  شده بود و این یک انقلاب بهداشتی است.

 

عین اللهی با بیان اینکه تجربه نشان داده است هر حرکتی با مشارکت مردم باشد قطعاً به موفقیت خواهد انجامید اظهار کرد: ما با توجه به این تحریم ها که دشمن سعی در ضعف نظام داشت توانستیم در همه زمینه‌ها با کمک هم و مشارکت مردم حرف اول را در منطقه بزنیم و اگر مسئولان و مردم بخواهند توانایی هرکاری را داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال قطعاً صحبت های شفاهی و کتبی به سمع رئیس جمهور محترم رسانده می شود و امید داریم مشکل محرومیت زدایی در این شهرستان رفع شود.

 

در ادامه نماینده مردم کهگیلویه با اشاره به این موضوع که استان ما در بحث جنگ و دفاع مقدس رتبه دوم را در کشور دارد و مردم بهمئی سرآمد این موضوع هستند گفت: مشکل اصلی و اساسی شهرستان آب شرب است که آب شرب به ته چاه های شهرستان رسید و مشکل جدی در این زمینه داریم .

 

«محمد موحد» اظهار کرد: ما ۱۲ سال است که مشکل  آب شرب در این شهرستان داریم و علی رغم کلنگ زنی و‌پیشرفتهایی که در این زمینه داشتیم تا به امروز این مشکل جدی حل نشده است.

 

وی افزود: اجرای این پروژه آبرسانی نیاز به بودجه کلان دارد و مردم توقع دارند این مشکل با دستورات انقلابی حل شود.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اشاره به اتصال محور  لنده و تشان در شهرستان بهمئی، اذعان کرد: این پروژه می تواند فرصتی برای خروج شهرستان از بن بست باشد.

 

وی در پایان با اشاره به بیمارستان ۳۲ تخت خوابی خاطر نشان کرد: این بیمارستان در مرحله تکمیل است و به زودی با عنایت دولت افتتاح خواهد شد و مردم دیگر پشت درهای بیمارستان شهرهای همجوار قرار نخواهند گرفت.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
کد خبر 1100624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha