ساخت پردیس سینمایی شیروان با جدیت پیگیری می شود

استاندار خراسان شمالی در سفر به شهرستان شیروان گفت: ساخت پردیس سینمایی شیروان با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدعلی شجاعی» عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: با وجود ضرب الاجل دوباره استانداری برای اتمام ساخت پردیس سینمایی "امید" شیروان و عدم بهره برداری به موقع آن، معضل این حوزه شهرداری است و وضعیت نابسامان شهرداری شیروان  که نمی تواند کار را به پایان برساند و در این طرح استانداری قول داد و شهرداری تعهد داد که متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرد.

 

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استانداری سعی بر گرفتن طرح از شهرداری را داشت ولی خواستار اجرای طرح شدند و مهلت دوباره به آنان داده شد ولی نتوانستند طرح را اجرا کنند.

 

 

شجاعی اضافه کرد: ضرب الاجل های استانداری فوری و به موقع است و کار خود را به خوبی انجام می دهد که اینک قرار شد کارگروه فنی برای پردیس سینمایی صورت گیرد و برآورد کنند تا این طرح به سرانجام برسد.

 

 

شجاعی عنوان کرد: در این شرایط مصوباتی که طی این چند سال در استان صورت گرفته از نظر آمار پیگیری و اجرا، توفیقی داشته که هیچ جا نداشته است.

 

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۳ درصد مصوبات سفر قبلی این شهرستان اجرا شده است، گفت: اینک عمده ضعف در حوزه ورزش و جوانان بود که علیرغم تخصیص اعتبار ادره کل به هیچ وجه خوب عمل نکرده بود که قرار شد جلسه ای توسط استانداری برگزار تا پیگیری شود و ۱۱ طرح نیمه تمام ورزشی شهرستان طی دو ماه آینده به اتمام برسد.

 

 

شجاعی با اشاره به طرح های اقتصادی بزرگ این شهرستان افزود: برای ۸ طرح اقتصادی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شد که طی چند سال اخیر در این شهرستان مگاپروژه گاوداری ۱۰ هزار راسی، گلخانه ۱۰۰ هکتاری دوین، تولید لوازم خانگی و غیره را داشتیم که تاکنون پیگیری های خوبی برای آن صورت گرفته است.

 

 

وی اضافه کرد: برای برخی از این طرح ها که از نداشته های کشور است از جمله ساخت لوازم خانگی که با توجه به موضوعیت مهم این پروژه مقرر شد از محل کمک های دولتی این طرح را کمک کنیم تا در استان ماندگار شود.

 

 

 

کد خبر 1100763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha