جذب سرمایه ۲۵۶ میلیارد ریالی در بخش گردشگری استان زنجان

به گفته ارجمند، در ۶ ماهه نخست سال جاری و با توجه به بحران کرونا ۲۵۶ میلیارد ریال سرمایه جذب بخش گردشگری استان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال و با توجه به بحران کرونا برای این پروژه‌ها 256 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که با بهره‌برداری از آن‌ها برای 112 نفر شغل در شهرستانهای طارم، زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره ایجاد خواهد شد.

 

امیر ارجمند ادامه داد: زنجان از جمله استان‌هایی است که دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری است به‌طوری‌که هر شهرستان دارای اقلیم، محصولات و جاذبه های  مختلفی است.

 

وی خاطرنشان کرد: این اداره‌کل همواره در راستای بسترسازی عمومی و تبیین اهمیت جایگاه گردشگری در سطوح مختلف افکار عمومی، معرفی تصویر واقعی و صحیح از استان در جوامع بین الملل در تلاش بوده که طی یک سال گذشته توسعه و بروزرسانی حوزه گردشگری را به عنوان رویکرد اصلی خود انتخاب کرد.

 

این مسئول، زیرساخت‌ها و جاذبه‌های گردشگری را مکمل همدیگر عنوان کرد و افزود: هر کجا زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، گردشگران با رغبت فراوان به آن‌جا سفر می‌کنند و قطعاً موضوع جذب گردشگر و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سال‌های آینده بهتر از این می‌تواند در جذب گردشگر پایدار به ما کمک کند.

کد خبر 1100792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha