تهیه و تولید لباس نوزاد برای خانواده‌های محروم

نقی زاده از مشارکت بانوان عضو کانون در تهیه و تولید لباس نوزادی برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: بانوانی که در خیاطی مهارت دارند با شناسایی خانواده‌های محروم و دارای نوزاد، لباس آنها را تامین می‌کنند.

رضا نقی زاده مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان نور در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون اظهار کرد: ساماندهی و جذب جوانان و نوجوانان یکی از برنامه های این کانون بوده است،ضمن اینکه کانون در زمینه های تفریحی، آموزشی، نهج البلاغه، احکام، برنامه های مختلف معرفتی و اخلاقی فعالیت دارد.

یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در مناسبت های مختلف مذهبی برپایی ایستگاه صلواتی و موکب عزاداری به همت جوانان کانون است،به گفته ی مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان نور این موکب دو سال است که برپا می شود و علاوه برپایی مراسم عزاداری، سعی شده است که اطعام و پذیرایی از عزاداران حسینی در ماه های محرم و صفر در این موکب مورد توجه قرار گیرد و به اهالی نیازمند محله اطعام و کمک های مومنانه نیز توزیع شود.

وی همچنین از مشارکت بانوان عضو این کانون در تهیه و تولید لباس نوزادی برای خانوادهای نیازمند خبر داد و گفت: این بانوان که در خیاطی مهارت دارند، توانسته اند با شناسایی خانواده های نیازمند به آنها خدمت رسانی کنند. همچنین دیگر اعضای کانون به همت خیرین به نیازمندان تحت پوشش مسجد که ۵۰۰ نفر هستند در محورهای تامین جهیزیه اقشار محروم، توزیع گوشت قربانی و بسته های معیشتی، تامین هزینه داروی بیماران، پرستاری از بیماران و تامین هزینه های تحصیل دانشجویان و تهیه بسته های آموزشی به دانش آموزان مشارکت دارند و توانسته اند از این طریق بسیاری از اقشار محروم محله را ساماندهی کنند.

نقی زاده گفت: برگزاری اولین جشنواره مسابقات کانونی، کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته کشوری، برگزاری کارگاه آشنایی با خبرنویسی و...را بخشی دیگر از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری است که می توان به آن اشاره کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان نور همچنین انتشار نشریه، تشکیل گروه سرود،اکران فیلم های جشنواره عمار، برگزاری جشنواره مسابقات را بخش دیگری از فعالیت های این کانون مسجدی برشمرد.

کد خبر 1100872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha