خدمات مخابرات  تا بازگشت کامل زوار همچنان ادامه دارد

مدیرمخابرات منطقه ایلام‌ گفت: همکاران مخابرات منطقه ایلام به منظور خدمت رسانی به زائران حرم حسینی درمسیر بازگشت زائران مستقرشده اند و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی می پردازند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام، « حشمت اسدی» در خصوص اقدامات مخابرات استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی اظهار کرد: تمام عوامل و مجموعه شرکت مخابرات استان هرآنچه در توان دارند برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع)به کار  گرفته اند.

 

مدیر مخابرات منطقه ایلام از راه اندازی شبکه فیبرنوری در مرز مهران خبر داد و گفت: به منظور بالابردن ظرفیت خدمات تلفن همراه به زائران اربعین حسینی، شبکه فیبرنوری در مهران راه اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی  اقدامات متعدد و مختلفی به زوار ارائه شده است، افزود:  باز سازی و راه اندازی سایت سرقتی تنگ قیر(اجرای چهار کیومتر فیبر، نصب دیزل به علت سرقت ترانس برق ) جهت بهبود پوشش جاده حمیل ایلام، بازسازی و راه اندازی سایت کنجانچم جهت بهبود پوشش جاده ایلام مهران، نصب و راه اندازی یک دستگاه BTS پرتابل در محوطه پایانه مرزی و نصب و راه اندازی یک دستگاه BTS  پرتابل در زعفرانیه جهت پوشش جاده مهران - دهلران از جمله این خدمات بوده است.

 

اسدی با بیان اینکه این فعالیت ها در راستای ارائه خدمات مطولب به  زوار اباعبدالله(ع) بوده است، یادآور شد:  با وجود اعلام مسیر مهران به عنوان مسیر زمینی برگشت زائران اربعین زیرساخت های ارتباطی در این مرز پایدار است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

 

مدیر مخابرات منطقه ایلام با تقدیر از عملکرد خوب کارشناسان مخابرات منطقه ایلام درایجاد شبکه ارتباطی در مسیر بازگشت زائران، خاطرنشان کرد: کارکنان زحمت کش مخابرات منطقه ایلام درسطح استان با آمادگی کامل در راستای پشتیبانی و پایداری ارتباطات در مسیرهای منتهی به مرزمهران حضور داشتند.

 

وی گفت: اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان مخابرات برگ زرین دیگری در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بوده است.

کد خبر 1100896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha