تزریق ۷۷۵ هزار دوز واکسن به همشهریان قمی

قدیر گفت: تزریق واکسن در قم از مرز ۵۵ درصد گذشت و قم در حال آماده شدن برای جهش آمارهای واکسیناسیون جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (شنبه10 مهر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در قم گفت: خوشبختانه شاهد رشد قابل‌توجهی از واکسیناسیون در استان قم هستیم و امیدواریم که این روند همچنان ادامه‌دار باشد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 18 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قم فعال است و همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به این مراکز واکسینه شوند.
 

وی گفت: در حال حاضر حدود ۷۷۵ هزار دوز واکسن کرونا در قم به همشهریان تزریق‌شده است که هم‌اکنون نیز عملیات واکسیناسیون در حال فعالیت است.


قدیر بیان داشت: 530 هزار دوز واکسن در نوبت اول و 245 هزار دوز واکسن نیز در نوبت دوم به مردم قم تزریق‌شده که می‌توان گفت، میزان واکسیناسیون در قم از مرز ۵۵ درصد گذشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: انتظار است که همگان در امر دعوت عمومی جامعه به واکسینه شدن، بکوشند و با راه‌اندازی پویش من واکسن می‌زنم، در راستای توسعه این امر اهتمام داشته باشند.


وی ادامه داد: واکسیناسیون وظیفه همه دستگاه‌ها بوده و همه نهادها و دستگاه‌ها باید در این امر تلاش کرده و تبلیغات لازم را داشته باشند.
 

قدیر تصریح کرد: طرح خانه به خانه به‌منظور لکه‌گیری واکسیناسیون در محلات استان قم نیز، در حال انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد رشد قابل‌قبول واکسیناسیون در قم باشیم.

کد خبر 1100909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha