برگزاری مراسم شب شعر به مناسبت شهادت رسول اکرم(ص)

سجادی از برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر خبرداد و گفت: مراسم شب شعر به مناسبت شهادت رسول اکرم(ص) وامام حسن مجتبی(ع) در کانون فرهنگی هنری احیا برگزار می شود.

سید هادی سجادی مدیر کانون فرهنگی هنری احیا در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در این مراسم معنوی شاعران آیینی سروده های حماسی و اشعار خود در ماتم جانسوز پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم ، عاشورا، اربعین حسینی، قهرمان صبر ،ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام  در سالهای دفاع مقدس و سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را قرائت می کنند.

وی افزود: تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی، خاطره گویی و سخنرانی جمعی از مسئولان  از دیگر برنامه های این محفل با شکوه می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری احیا ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج ارزش های دینی و آرمان های امام و شهدا از اهداف این مراسم معنوی خواهد بود.

سجادی با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم معنوی، بیان کرد: نشستن در این مجالس و شنیدن اشعار آیینی در وصف ائمه اطهار علیهم السلام ،حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و ذکر مصیبت عبادت محسوب می شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: نهادینه سازی ارزش های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت و هدایت نسل جوان به سمت این ارزش ها مهم ترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری احیا اظهار کرد: در سایه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت باید نسلی انقلابی تربیت کرد که بتوانند در راه تداوم انقلاب نقش آفرینی کنند.

گفتی است کانون فرهنگی هنری احیا به آدرس بلوار بسیج خیابان دهم مسجد ولی عصر(عج) واقع گردیده است.

کد خبر 1101171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha