رویداد فهما زمینه ساز استفاده از ظرفیت های مردمی در مساجد است

حجت الاسلام رمضانی گفت: با اجرای رویداد فهما زمینه استفاده از ظرفیت های مردمی در مساجد بیشتر شده که با شعار امسال این رویداد ملی که «به توان مردم» است، این مهم بیش از پیش محقق می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سومین رویداد فهما با شعار «به توان مردم» در استان قزوین آغاز به کار کرده است و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در بخش های مختلفی که در این رویداد ملی تعریف شده فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به آغاز این رویداد ملی برای سومین سال متوالی، رویکرد برنامه ها و فعالیت ستاد کانون های مساجد در استان در مسیر اجرای این رویداد ملی است.

 

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه هایی که از ابتدا در این رویداد ملی دیده شده است انسجام و هدفمندی بیشتری را در برنامه های کانون های مساجد شاهد هستیم و با اجرای رویداد فهما زمینه استفاده از ظرفیت های مردمی بیشتر شده که با شعار امسال این رویداد ملی این مهم بیش از پیش محقق می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: سومین رویداد ملی فهما در قالب سه شبستان و 12 رواق اجرایی می شود و کانون های مساجد می توانند فعالیت های خود در بخش های مختلف نظیر مسابقات کتابخوانی، گروه سرود، تلاوت نور، مواسات و همدلی و غیره در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند و با کسب امتیاز رقابتی در انجام فعالیت های فرهنگی و دینی داشته باشند.

 

وی یادآور شد: کانون های مساجد تا پایان آذر ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت فعالیت های خود اقدام کنند البته جلسات مختلفی هم با رابطان کانون های مساجد استان به منظور تبیین هرچه بیشتر این رویداد برگزار خواهد شد.   

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه تأکید کرد: مسجد پایگاه حضور مردم و فعالیت های فرهنگی و مذهبی است و حضور کانون های فرهنگی هنری در مساجد سبب شده تا اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد حضور بیشتری را داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد ضمن مشارکت بالا در این رویداد ملی، برنامه های خود را در معرض دید همه کانون ها در سراسر کشور قرار دهند.

 

کد خبر 1101239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha