ادامه راه شهدا نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام قدرتی، راه شهدا را دینداری، ولایت پذیری و حفظ انقلاب اسلامی خواند و گفت: ادامه راه شهدا نیاز جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(11مهر) در دیدار با خانواده شهید «محمد حسین کامرانی» در پلدختر اظهارداشت: یاد و نام شهدا برای همیشه ماندگار است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه شهدا برای خدا و کشور از جان و مال خود گذشتند و افتخار آفریدند و برای میهن اسلامی عزت، اقتدار، امنیت و آرامش به ارمغان آوردند، افزود: امروز همه ما وظیفه داریم که راه آنها را با عمل به وصیت نامه‌های شهدا ادامه دهیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا به تاسی سید الشهدا) ع ( برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، گسترش آن با غیرت و مردانگی جانانه ایستادند تا با نوشیدن شربت شهادت به معبود خود پیوستند، گفت: ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است.

 

حجت الاسلام قدرتی با قدردانی از خانواده شهدا، گفت: خانواده شهدا با صبوری در راه خدا فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و با لبیک به ندای ولایت، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

 

وی به صبر و استقامت خانواده شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: اکنون همه ما در مقابل منزلت آنان سر تعظیم فرود آورده و وظیفه داریم نسبت به آنان احترام و خدمت کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و حرکت در مسیر شهدا است.

 

وی گفت: ادامه اهداف و راه شهدا از جمله دینداری، ولایت پذیری و حفظ انقلاب اسلامی از وصیت‌های شهدا است بوده که مهم ترین ضرورت امروز جامعه است.

کد خبر 1101400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha