فعالان عرصه فرهنگ و هنر باید قهرمانان ایران را معرفی نمایند

واحدی گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران ناگفته های عظیمی وجود دارد که نیازمند همت و تلاش فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای ماندگاری آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ خلبان ستاد «حمید واحدی»در آئین رونمایی، نقد و بررسی کتاب «در محضر کلنل» با محوریت خاطرات شفاهی امیر سرتیپ خلبان عباس پورعلی ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت(ع)، گفت: تقسیمات نظامی کشور تنها بر روی برگه است ولی در عمل و عرصه حضور همه در زیر یک پرچم و با یک هدف است، در ارتش جمهوری اسلامی ایران ناگفته های عظیمی وجود دارد که نیازمند همت و تلاش فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای ماندگاری آن است.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به کتاب «در محضر کلنل» افزود: به جرات می توان گفت که این کتاب تنها بخشی از  نگفته ها و رازهای دل امیرسرتیپ خلبان عباس پورعلی است. سختیها و مشقتهایی وجود داشته که ایشان به خاطر تواضع و خشوع خود از بیان کردن آن خودداری نموده اند. 

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری مراسم رونمایی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ، گفت: در خطه خراسان قهرمانان بسیاری وجود دارد که باید معرفی شوند. امیدوارم پرچم علم و کتاب را از مشهد بتوانیم به تمامی کشور نشر دهیم. 

 

واحدی نوک پیکان فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب را  جوانان دانست و گفت: ما باید تمام تلاشمان را در معرفی قهرمانان و ایثارگران این مرز و بوم برای نسل جوان جامعه انجام دهیم.

 

 

کد خبر 1101933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha