مراسم های عزاداری  ۲۸ صفر در نقاط مختلف ایلام برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسمات ویژه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در شهرستان های استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« محمد علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه  این مراسمات در شهرستان ایلام  از  ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۲۰ مصلی شهر ایلام برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسمات در شهرستان بدره به صورت برگزاری مراسم عزاداری و دسته روی  روز سه شنبه ١٣ مهر و پنجشنبه ۱۵مهر ساعت ۹صبح از مسجد جامع تا گلزار شهدای گمنام برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه مراسمات عزاداری در شهرستان ملکشاهی، از دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۲۰حسینیه سیدالشهدا(ع) در شهر مهر و مسجد امیرالمومنین(ع) شهر ارکواز برگزار می شود، گفت: در شهرستان دره شهر مراسم عزاداری از دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۱۸ محوطه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دسته روی روز شنبه ۱۳مهر از ساعت ۱۸از تقاطع خیابان امام(ره) به سمت مسجد جامع خواهد بود.

 

وی افزود: همچنین این مراسمات در شهرستان دهلران به صورت مراسم عزاداری از دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۲۰:۳۰ در محل خیابان دفتر امام جمعه شهرستان و در شهرستان مهران مراسم عزاداری از دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۲۰:۳۰روبروی مسجدصاحب الزمان (عج)،فرخ آباد برگزار می شود.

 

نجفی یادآور شد: در شهرستان سرابله مراسم عزاداری از دوشنبه ۱۲ مهر به مدت سه شب ساعت۲۰و مسجدجامع و در شهرستان ایوان مراسم عزاداری از دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب ساعت ۲۰ مسجدولیعصر(عج) خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در شهرستان آبدانان مراسم عزاداری از روز دوشنبه ۱۲مهر به مدت سه شب در مسجد جامع ساعت ۲۰ و مراسم عزاداری و دسته روی روز سه شنبه ۱۳مهر و پنجشنبه ۱۵ مهر ساعت ۹صبح از مسجدجامع به سمت امام زاده سیدصلاح الدین برگزار می شود.

 

کد خبر 1101952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha