مطالبه مردمی قانون نشدن واکسن کرونا وجود دارد

عزیزی با اشازه به اهمیت نقش استکبار در جریان شیوع بیماری کرونا کفت: مطالبه مردمی قانون نشدن واکسن کرونا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزی » طی همایش بازخوانی بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کرونا که دوشنبه ۱۲ مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: همه ما مسئول هستیم به ویژه در جریان مقابله با کرونا باید متوجه دستورالعمل های رهبری باشیم.

 

فعال رسانه و عملیات روانی افزود: چرا از نظرات و مجربات درمانی طب سنتی استفاده نمی شود بیان کرد: ستاد ملی مقابله یا کرونا با صدور حکمی به اداره کل بهداشت دستورالعمل داد که با تمامی دستگاه های متعدد جلساتی به منظور جریان دهی مقابله با کرونا مقرر کنند.

 

وی بیان کرد: تمامی ارکان کشور ذیل تصمیم ستاد کرونا آمدند و بنابر دستورالعمل ابلاغی سال ۹۹ تمامی مصوبات آن قانون اعلام شد؛ ۱۳ اسفند سال گذشته رهبری فرمودند کرونا آنچنان بلای بزرگی نیست و من به دعای جوانان مومن انقلابی ایمان دارند.

 

وی ادامه داد: ذکر دعای هفتم صحیفه سجادیه اولین موضع رهبرمعظم انقلاب در جریان کرونا بود پس از آن شروع کردند به تبیین که در سخنرانی نوروزی ۹۹ راهبرد تمام سال مطرح شد و طی آن سبک زندگی و منظومه ارزش های اسلامی بیان می شوند و در نهایت می فرمایند که نمی تواند استکبار مردم را بنده و برده خود کنند.

 

وی با بیان اینکه معادلات قدرت در جهان تغیر کرده است بیان کرد: بحث کرونا را رهبری در بحث سیاسی می آورند که شیاطین جن و انس داخلی پس از شکل گیری اسلام و بعثت شروع به دشمنی می کنند.

 

به گفته وی در ابتدا جریان کرونا ترس همه جا را فرا گرفته بود که در روز عید مبعث رهبری قصه انس و جن و معادلات سیاسی را مورد توجه قرار می دهند؛ ضروری است امروز بار دیگر به راهبردهای رهبر انقلاب در خصوص کرونا بازنگری شود.

 

عزیزی توضیح داد: یکی از مخاطراتی که امروز با آن مواجه هستیم نهادهای تصمیم ساز در درون حاکمیت تصمیم سازی می کنند یعنی از طرق مختلف تصمیم گیری ها را انجام می دهند که همین امر یکی از مسائل قابل توجه است.

 

 

کد خبر 1101975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha