کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در لرستان تشکیل شد

قاسمی، از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در لرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف توسعه امکانات رفاهی و گردشگری در استان انجام شده است.

«سیدامین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: ‌طی جلسه مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان و بسیج کشاورزی استان، راهکارهای همکاری در زمینه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی در جوامع روستایی و عشایر استان مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: ‌به موجب این جلسه، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه همکاری دو جانبه در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری بین این اداره‌‌کل و بسیج کشاورزی استان لرستان منعقد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از این کار ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصولات صنایع‌دستی و توسعه گردشگری در استان است.

 

قاسمی در ادامه از تشکیل کمیته تخصصی فنی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان لرستان خبر داد.

 

وی بیان کرد: در راستای تشکیل این کمیته تخصصی، یک فقره موافقت‌نامه اصولی به منظور احداث یک مجتمع گردشگری در شهرستان‌ دلفان صادر شد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی در در کنار ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری لرستان، عنوان کرد: همچنین یک فقره موافقت‌نامه اصولی به احداث یک مجتمع گردشگری در شهرستان پلدختر نیز تمدید شد.

 

وی گفت: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی استان باشد.

کد خبر 1102347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha