ایستگاه صلواتی بچه مسجدی ها پذیرای عزاداران رضوی 

میثم زارع گفت: یکی دیگر از برنامه های امروز برپایی ایستگاه صلواتی است و در این ایستگاه قرار است با توزیع بسته‌ های غذای گرم از عزاداران رضوی پذیرایی کنیم.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های پایانی ماه صفر، گفت: امروز هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری در مسجد برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ريگ سلمی شهرستان قلعه گنج افزود: این مراسم شامل سخنرانی و مداحی است که با کمک بچه های مسجد برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های امروز برپایی ایستگاه صلواتی است و در این ایستگاه قرار است با توزیع بسته‌ های غذای گرم از عزاداران رضوی پذیرایی کنیم.


زارع ابراز کرد: در همین راستا با جلب کمک های مومنانه اهالی روستا و بچه های مسجد ۳۰۰ پرس غذای نذری آماده شده و در بین عزاداران توزیع شد.


همچنین شامگاه گذشته به منظور عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه آن حضرت از بلندگوهای مسجد پخش شده و همچنین عکس نوشت و کلیپ صلوات خاصه در فضای مجازی منتشر شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ريگ سلمی شهرستان قلعه  گنج یادآور شد: به مناسبت سالروز وفات حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز مراسم سوگواری برگزار شد.


وی در خاتمه هدف کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم از اجرای این برنامه ها را بزرگداشت شعائر دینی برشمرد و عنوان کرد: امیدوارم این فعالیت های حداقلی مورد پسند و رضایت خداوند متعال و خاندان پیامبر اکرم (ص) قرار بگیرد.

کد خبر 1102430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha