روحانیت ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات هر منطقه و محله است

حجت الاسلام عزت زمانی، بر ضرورت تقویت رابطه روحانیت با مردم هر محل تأکید کرد و گفت: روحانیت با حضور در مناطق مختلف باید مسائل و مشکلات محله ها را برطرف سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «رضا عزت زمانی»، امروز(14مهر)، در نشست با امامان پایگاه‌های اجتماعی و روحانیون لرستان اظهارداشت: فرآیند تبلیغ در جامعه باید اصلاح شود.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه روحانیت باید ارتباط خود را با مردم  تقویت کنند، افزود: حضور روحانی و مبلغ  در یک محیط و منطقه باید به حل مسائل مردم آن منطقه منجر شود.

 

وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت حضور روحانیت در مناطق، گفت: امسال تلاش شد ظرفیت پرداختی به روحانیون مستقر در همه استان‌ها دو برابر شود، اما متأسفانه در برخی استان‌ها این امر محقق نشد و تا ۲۰ درصد افزایش داشتیم.

 

حجت الاسلام عزت زمانی بیان کرد: روحانیت باید در کنار مردم باشد و برای رفع مشکلات مردم و جامعه و انجام امور فرهنگی و تبلیغی تلاش کند.

 

وی اظهار کرد: پیگیری مسائل بیمه‌ای، شهریه و خانه عالم روحانیون پاره وقت و مستقر لرستان مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اذعان داشت: استمرار فعالیت پایگاه‌های اجتماعی و تقویت این پایگاه ها از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1102446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha